Klacht POSTNL: Weer niets bezorgd op beloofde dag!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383780
Gebruiker
M.M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

En weer is een bezorging uitgesteld! Voor de zoveelste keer! Vorige week zou ik een pakketje krijgen. Ik bleef er voor thuis, ontving bericht dat de bezorging onderweg was, kreeg later bericht dat de zending vertraagd was, bleef dus langer thuis en op het laatste moment werd aangekondigd dat het uitgesteld werd! Had speciaal in het weekend laten bezorgen en nu moest ik maar weer zien of ik vrij van mijn werk kon krijgen!
Zaterdag gebeurde weer precies hetzelfde!! Ik zou die dag een pakketje ontvangen en op het laatste moment ging het niet door. Het werd uitgesteld tot maandag, vandaag dus. En zojuist ontving ik het bericht dat het wéér een dag later wordt! Hoe vaak moet ik nog vrijhouden om een pakketje in ontvangst te nemen??

De oplossing

Zorgen dat de zaken nu eens eindelijk op orde komen en doen wat je belooft!
Alleen praten helpt niet! Doe iets!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik, dat u heel erg teleurgesteld bent over het feit dat uw pakket meerdere malen vertraagd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar het kan gebeuren dat bij een verhoogd aanbod of andere omstandigheden het pakket vertraging oploopt. Ik hoop dat u uw bestelling snel nog in huis zal hebben. Als u bij de afzender extra heeft betaald voor een spoedzending of het pakket is nog steeds niet afgeleverd, dan zou u hiervoor nog contact met hen kunnen opnemen voor een verdere oplossing. De afzender is is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek laten instellen wanneer een pakket te lang onderweg is en nog niet is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen