Klacht POSTNL: weer op de container plaatsen

Klachtnummer
# 459162
Gebruiker
Edwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gewoon thuis zijn en weer niet aanbellen en pakket op container zetten terwijl er voor getekend moet worden, en dan in de mail krijgen " i.v.m. corona laatste 3 cijfers legitimatie doorgeven aan bezorger hij tekent dan voor u af" er moet voor getekend!!! hoe dan? wat een bedrijf.

De oplossing

Dat er geen pakketten op een container of stoep geplaatst worden, en zeker niet als er getekend moet worden. Als ik nu zeg heb niets ontvangen wat dan? ontzettend dom. Gelukkig zijn er eerlijke mensen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket zomaar onbeheerd is achtergelaten en er niet met uw toestemming voor is getekend. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?