Klacht POSTNL: Weer Pakketten kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 360996
Gebruiker
J. Vervloet
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee pakketten naar Duitsland niet geleverd (met track and trace)met twee weken ertussen (verzend data)
De codes zijn niet of nooit bijgewerkt en of ergens gescand.
Alle twee de pakketten zijn niet te traceren (ze schijnen onderweg te zijn zeggen ze nu nog steeds bij PostNL!!!!)
Deze zijn allebei gescand in de winkel en verder niet en we zijn nu ruim 3 weken verder en 870 euro armer.
Dan had u ze maar moeten verzekeren.....daar zit ook wel wat in natuurlijk maar twee verschillende pakketten op verschillende data ....kom op zeg PostNL kijk eens naar het aantal klachten!!!!!!!!!!
PostNl beroept zich zoals altijd keurig op de voorwaarden dat ze alleen een dienst verkopen..
U heeft gewoon pech.........hoe wek je agressie op? ----> door iets met PostNL te versturen.
Ik werk een maand om dit te kunnen betalen en hun maken het gewoon kwijt...
Voor mij nooit meer Post NL ........
Post NL was voor mij de afgelopen twee jaren een enorme schade post van nu totaal 1719 euro aan kwijtgeraakte (ook zaten daar drie verzekerde pakketten bij) welke nooit zijn uitgekeerd doordat ze door de mazen van de wet konden glippen.....)
Dat heet stelen van de medemens en er nog mee weg komen ook

De oplossing

870 euro terugbetalen!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u verzonden zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag
    reageer ik op uw bericht.
    Dit is zeer kwalijk en ik kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend heeft ervaren en bied u, namens PostNL, mijn oprechte excuses aan.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres
    - de tracking codes van het betreffende pakketten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de
    ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Wat een nare situatie. Uw zending is bij ons het sorteerproces in gegaan maar nog niet onderweg geweest met de bezorger. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Om dit onderzoek te starten ontvang ik nog graag uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik u een formulier toesturen om het onderzoek te starten. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het toesturen van uw e-mail adres. Ik heb u zojuist een formulier toegestuurd waarin wij u vragen om meer informatie aan te leveren over uw zending. Houdt u er rekening mee dat dit geen schadeformulier is, maar een formulier waarmee wij onderzoek kunnen gaan doen naar uw zending. Zodra u de informatie heeft aangeleverd, zullen mijn collega's van het onderzoeksteam binnen 12 werkdagen contact met u opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Vervloet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals elke keer (helaas is het waar!!!)........het pakket van 320 euro is kwijtgeraakt door PostNL maar er is wel betaald voor hun dienst om dit te verzenden en bij de geadresseerde af te leveren in Duitsland... Na het scannen op het primera PostNl punt is het kwijtgeraakt. Ik denk eerder dat het bij iemand thuis ligt, MENSEN MAAK AUB GEBRUIK VAN DHL ----> VEEL TRANPSRANTER EN TRACKING INFO VERLOOPT VEEL BETER Post Nl heeft mij nu al 1719 euro schade opgeleverd...... wat een schijtbedrijf..........................
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen