Klacht POSTNL: Weer post en pakket in de gang

Juliet m.

Dit is een herhaalde/zelfde maar nieuwe klacht;
Pakketten waar met nadruk voor getekend dient te worden op verzoek van de afzender;
In t traphal neergezet!!!
Ik heb hier bij klachtkompas in Augustes een aantal van deze klachten, steeds nwe
Zelfde probleem.
Chauffeur legt t in de hal en is weg
Ik vond steeds dat jullie mij geen antwoord geven op mijn vragen

Jullie vinden t genoeg door te zeggen,;
Klacht doorgestuurd naar t Depot
Dat betekent gesprekje meer niet.
Afzender was ook in gesprek met jullie,en beloofde dat t goed kwam
Vrijdag 3 sept om 20.00 uur track en trace bericht
Op zaterdag 4 Sept wordt t bezorgd tussen 11.15 en 14.00
Staat duidelijk bij dat chauffeurs om de 3 cijfers moet vragen.

Om 12 uur ging de bel, bij hallo in de intercom geen reactie
Gauw naar beneden..6 trappen en tussendeur
Lag onderaan de trap t pakket!!!
Wil er bij vermelden deze flat heeft 60 bellen, winkelstraat zaterdag middag druk dus,
Had anders af kunnen lopen

Bij deze track en trace kunnen we geen ander tijdstip invoeren .Waarom niet?,Chauffeur wacht toch niet.

Dit is wederom geval van fraude dus
Welke cijfers zijn er genoteerd dan?
Chauffeur wordt niet gecontroleerd

Hopelijk nemen jullie mij nu serieus
Ik wens geen standaard antwoord zoals, we sturen t door naar t Depot.

Al 5x gebeurt in Augustes
Geen effect!
Naar welke afdeling kan ik een schade claim indienen
Want jullie lossen niet op.
Kan de Chauffeur lezen, begrijpt hij de regels? waarschijnlijk niet
Ik wil vooralsnog schriftelijk antwoord op mijn vragen die ik eerder heb gesteld 5x nwe zelfde klachten

Zie boven en eerdere opmerkingen
Dit is nu 6e x in 5 weken

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als een bezorger het pakket onbeheerd achter laat. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot met het vriendelijke verzoek om contact met u op te nemen.

Zelf heb ik ook gevraagd aan u om aan te geven wanneer ik contact met u kan hebben en het telefoonnummer waar ik u op kan bereiken. Helaas heb ik daar geen reactie op mogen ontvangen. Wij hebben verschillende telefoonnummers van u echter wordt er bij niet één opgenomen.

Juliet m.
Wederom weer standaard antwoor! op deze ernstige zaak Zoals we sturen tdoor naar het Depot Dat doen jullie al met 0 resultaat U geeft aan dat ik verschillende nummers zou hebben Klopt niet heb er maar 1 Jullie zijn Zelf niet te bereiken, dus draai de boel niet om Totaal geen antwoord op de klachten Het is valsheid in geschrifte De leiding zou t nu over moeten nemen ipv de klantenservice/ doorgeef luik Grasg reden waarom ik geen uitleg op schrift krijg Een gesprek dat jullie het Doorsturen hoef ik niet Er is wat mis met jullie werkwijze