Klacht POSTNL: Weer post zoekgeraakt

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 376627
Gebruiker
T.A.M. Flipse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom merk ik dat ik post niet ontvang. Het gebeurt met enige regelmaat dar de post niet goed bezorgd wordt. Wordt ook helemaal moe om er altijd maar achteraan te gaan. Post nl belooft elke keer beterschap maar dat helpt niet.
Ik mis nu 2 prijzen die ik gewonnen heb. nl 1 van de postcodeloterij en een van radio 10

De oplossing

Ervoor zorgen dat hun personeel Nederlands kan lezen en goed kijkt naar de adressen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Er zijn al een aantal poststukken niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het zo vaak mis gaat met de bezorging van uw post. Ik zie dat u inmiddels ook via een ander medium contact heeft gehad over deze klacht. Via die weg is er een klacht ingediend. Via die weg zal het opnieuw met de betrokken medewerkers worden besproken. Ik hoop van harte dat het nu echt beter gaat en ander horen we het uiteraard graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.A.M. Flipse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als er meer klachten komen gaan ze het pas onderzoeken. Hoe moeilijk is het om er meer op te letten dat mensen nauwkeuriger werken
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?