Klacht POSTNL: weer te late bezorging!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83325
Gebruiker
Robin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

zit weer is thuis op zaterdag avond om op mn pakketje te wachten weer de zelfde melding ik zou tussen 15:30 en 17:30 mn pakket krijgen en weer t zelfde bericht.....

Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist. Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
tis nu 21:13 ben t wachten zat wanner woord hier iets mee gedaan barcode 3SPCAR300017054
tis nu 21:34 en staat nu zending wort volgende werkdag bezorgt tussen 11:00 en 13:00 uur ben er wel klaar mee heb een verjaardag moeten laten gaan en alleen thuis gebleven voor niks heb net een melding gemaakt en hoop van post nl te horen.....

Gewenste oplossing

keer op tijd bezorgen of vergoeding voor het wachten na de gewenste tijdvlak
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Doorn,Hartelijk dank voor reactie op klachtenkompas. In uw melding geeft u aan dat u opnieuw tevergeefs heeft gewacht op uw zending. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan. Graag informeer ik u hierover.Ik heb uw melding gelijk doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger om er zo voor te zorgen dat dit in de toekomst te voorkomen. Uit mijn gegevens blijkt dat u de zending inmiddels wel in uw bezit heeft.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Robin
    Datum
    ja hij is gelevert maar het is hoogt vervelend en weet nu ook hoe het komt der waren te veel pakketten voor deze bezorger omdat hij noog ingewerkt moest worden het zit wel goed zo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen