Klacht POSTNL: Wees een eerlijk bedrijf, controleer je mensen en lever de beloofde en betaalde dienst.

Klachtnummer
# 496989
Gebruiker
Letopvoorpostnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje bezorging door PostNL na 3 dagen na afgesproken aflevermoment (met extra bijbetaling!!!) nog niet ontvangen.
1e reden: is uitgesteld
2e reden niet gelukt (terwijl wij hebben staan wachten (17.30 - 22.00) maar niemand gezien)
3e reden ivm Gesloten verklaring (ik ben particulier in een gewone rijtjes huis, verre van bedrijf)
4e reden: het is ons niet gelukt, hou Track&Trace in de gaten
Kortom, optie bijbetalen voor levermoment is een schijnservice.
Argumentatie voor het niet bezorgen kloppen niet met de fieten, moeten verzinsels zijn . Bezorger komt ermee weg door PostNL ....
Heb dus tot NU niks ontvangen

De oplossing

Dat het bedrijf toeziet op zijn bezorgers over de ware opgave van redenen bij uitstel van bezorging
Dat het bedrijf toeziet op die 'bezorgingen van pakketten' die meer dan 3 keer uitgesteld worden door bezorger (monitoren...)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed verloopt. U geeft aan dat de bezorging uitgesteld is, het pakket daarna volgens Track & Trace niet bij u afgeleverd kon worden, terwijl u wel thuis was op dat moment en ook nog een keer uitgesteld is vanwege een gesloten verklaring. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt zie ik dat het pakket tot nu toe nog niet afgeleverd is. Om uit te zoeken wat er aan de hand is heeft de afzender al contact met ons opgenomen, ik raad u aan om contact te houden met de afzender voor een uiteindelijke oplossing.

    Ik wil wel graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Werkt de bel goed?

    - Is er wel een briefje in uw brievenbus achtergelaten op het moment dat u volgens Track & Trace niet thuis was?

    - Heeft u de wijziging naar avondbezorging gedaan via onze app/website of heeft u al bij de afzender gekozen voor avondlevering? Als u de wijziging via ons heeft gedaan dan ontvang ik graag uw IBAN-nummer en de tenaamstelling van uw rekening.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen