Klacht POSTNL: Wel aangegeven dat het bezorgt is,maar gewoon niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 360808
Gebruiker
Ziva21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op wo 12 april zou er een brievenbus pakket geleverd moeten zijn,maar lag niet in mijn brievenbus.Op vrijdag 14 april zou er wederom een brievenbus pakket geleverd zijn,maar ook niet aangekomen.Terwijl ik een melding van Postnl kreeg dat beide pakketjes geleverd waren.Gelukkig was Bol.com heel erg klantvriendelijk en zou er ook achte heen gaan met Postnl.

De oplossing

Gaat zoeken waar mijn bestellingen zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Volgens de scans is het bezorgd, maar u heeft niets ontvangen Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig dat uw zendingen niet zijn ontvangen. Ik heb slechts 1 zending terug kunnen vinden via de meegestuurde bijlage. Klopt dat? Deze zending is inderdaad geleverd volgens ons systeem. Aangezien het om een brievenbuspakketje gaat waarbij niet getekend hoeft te worden, kunnen we niet precies nagaan waar de zending precies is bezorgd. Heeft u bij deze zending ook al navraag gedaan bij uw buren? Wellicht dat zij het voor u hebben aangenomen.

    Goed dat u ook al contact heeft gehad met de afzender. Mocht het ook niet bij uw buren liggen, kunnen zij dit bij ons aangeven zodat het eventueel verder uitgezocht kan worden en voor u een passende oplossing zoeken.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ziva21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry