Opgelost door POSTNL: Wel betalen maar niets krijgen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 516426
Gebruiker
Jorino
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Postzegelcode gekocht voor het versturen van een aangetekend pakket maar nooit gekregen. bellen helpt niet want je staat zomaar 60 minuten in de wacht
Wanneer krijg ik mijn geld terug????

Gewenste oplossing

Mijn aankoopbedrag terug betalen
Geboden oplossing
Retourbetaling gehad
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aangemaakt verzendlabel niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Indien u op dit moment het label nog steeds niet heeft ontvangen dan raad ik u aan om contact met ons op te nemen via https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutie/ om uw geld terug te vragen. Voor verzending van het pakket kunt u een nieuw label aanmaken. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen