Opgelost door POSTNL: Wel betalen maar niks ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 652588
Gebruiker
Gebruiker1612422596
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zondag 12 maart kreeg ik bericht met mn track en trace en tijdstip. Vanwege mn werk koos ik voor avondbezorging op 13 maart waar ik voor heb betaald. Daarna bevestiging gehad dat bezorg moment gewijzigd was naar avondbezorging op 13 maart.. Op 13 maart kreeg ik ineens mail dat ze mn bezorging gewijzigd hadden naar een avond bezorging op 14 maart. Vandaag 14 maart dus niks ontvangen, terwijl ik er wel voor betaald heb. Net nog eens mn camerabeelden van de deur bekeken maar nee,, geen bezorger op te zien.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mn geld terug willen ontvangen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

7 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1612422596
    Datum
    Nog steeds het pakket niet ontvangen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste lezer,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u uw pakket ondanks eerdere klachten nog steeds niet heeft ontvangen. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik helaas niet kunnen achterhalen waar uw zending op dit moment is. Ik raad u aan de verzender te benaderen. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever een onderzoek laten opstarten. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Om de extra door u gemaakte kosten voor avondbezorging te kunnen vergoeden heb ik nog wat verdere informatie nodig. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik uw IBAN-nummer en de juiste tenaamstelling van de rekening. (Deze kunt u vermelden bij uw contactgegevens zodat uw informatie niet openbaar op deze website komt te staan.)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    Gebruiker1612422596
    Datum
    Vermeld in contactgegevens
  4. Auteur
    Gebruiker1612422596
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste lezer,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u uw gegevens heeft aangepast.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Ik kan helaas de aangepaste gegevens niet zien.
    Graag ontvang ik uw IBAN-nummer en de juiste tenaamstelling van de rekening. (Deze kunt u vermelden bij uw contactgegevens onder aanvullende gegevens zodat uw informatie niet openbaar op deze website komt te staan.)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Gebruiker1612422596
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie met de gevraagd informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het bedrag wat u aan ons betaald heeft voor de avondbezorging zal binnen uiterlijk tien werkdagen weer op uw rekening zijn bijgeschreven. Ook heb ik intern een melding gemaakt om uw klacht over de bezorging intern te bespreken.

    Ik hoop dat u inmiddels contact heeft gehad met de afzender zodat deze een onderzoek bij ons kan opstarten en u alvast een passende oplossing kan bieden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het hierdoor ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen