Opgelost door POSTNL: Wel betalen maar niks ontvangen
Details
Klacht
Afgelopen zondag 12 maart kreeg ik bericht met mn track en trace en tijdstip. Vanwege mn werk koos ik voor avondbezorging op 13 maart waar ik voor heb betaald. Daarna bevestiging gehad dat bezorg moment gewijzigd was naar avondbezorging op 13 maart.. Op 13 maart kreeg ik ineens mail dat ze mn bezorging gewijzigd hadden naar een avond bezorging op 14 maart. Vandaag 14 maart dus niks ontvangen, terwijl ik er wel voor betaald heb. Net nog eens mn camerabeelden van de deur bekeken maar nee,, geen bezorger op te zien.Gewenste oplossing
Ik zou graag mn geld terug willen ontvangen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.