Klacht POSTNL: Wel heeeeeel erg vertraagd.....

AardeWerk

Op VR. 23 november voor het eerst thuis zitten wachten op mijn bol.com bestelling. Op het eind vd dag via de post. nl app kunnen zien dat zending vertraagd was en zaterdag bezorgd zou worden. Zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tevergeefs gewacht, elke dag hetzelfde verhaal. Zending vertraagd, bezorging morgen. En nu is het inmiddels weer zaterdag en ik zit weer thuis te wachten. Een bestelling bij een bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk en een bestelling uit Duitsland, op dezelfde dag geplaatst, heb ik inmiddels ontvangen. Geen bezorging door post.nl overigens.

Zorgen dat dit nooit meer gebeurd. Dit gaat niet om een paar dagen vertraging. Ik had soms het gevoel thuis gevangen te zitten, ik kon nergens naartoe. Dit is absurd. Het is 1 december en ik heb de bestelling van 22 november die de 23ste bezorgd zou worden nog steeds niet !!!

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Afgelopen dagen is er extra veel online besteld, waardoor vertraging is ontstaan. Uit mijn systeemgegevens blijkt dat de zending inmiddels op 1 december aan u is uitgereikt. Mocht een zending aangeboden worden terwijl u niet thuis bent, dan kunt u met de eerste kennisgeving u eigen beschikbaarheid kenbaar maken en een wijziging maken in de tweede bezorgpoging. Hiermee kunt u enigszins invloed uitoefenen op een tijdstip van bezorging. Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend voor u is geweest en bied ik mijn excuses voor de ontstane vertraging en de daardoor ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.