Klacht POSTNL: Wel heeeeeel erg vertraagd.....
Details
Klacht
Op VR. 23 november voor het eerst thuis zitten wachten op mijn bol.com bestelling. Op het eind vd dag via de post. nl app kunnen zien dat zending vertraagd was en zaterdag bezorgd zou worden. Zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tevergeefs gewacht, elke dag hetzelfde verhaal. Zending vertraagd, bezorging morgen. En nu is het inmiddels weer zaterdag en ik zit weer thuis te wachten. Een bestelling bij een bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk en een bestelling uit Duitsland, op dezelfde dag geplaatst, heb ik inmiddels ontvangen. Geen bezorging door post.nl overigens.Gewenste oplossing
Zorgen dat dit nooit meer gebeurd. Dit gaat niet om een paar dagen vertraging. Ik had soms het gevoel thuis gevangen te zitten, ik kon nergens naartoe. Dit is absurd. Het is 1 december en ik heb de bestelling van 22 november die de 23ste bezorgd zou worden nog steeds niet !!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.