Klacht POSTNL: Wel niet thuis briefje maar niet ingevuld.

Klachtnummer
# 270568
Gebruiker
VanDijk79
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 4 keer een briefje in de bus gekregen dat ik niet thuis was. Tot daar honderd punten. Bezorging wordt over enkele dagen opnieuw geprobeerd. Ook goed. Maar dan komt niemand meer. Paketje kwijt niet terug te vinden in het systeem ja als u de code heeft maar die wordt niet op het briefje geschreven. Krijg niet eens de mogelijkheid het ergens op te halen.
Mag niet beschuldigen maar op deze manier is het wel gemakelijk om paketjes ergens in het systeem voor eigen gebruik opzij te leggen.

De oplossing

Bij mislukte afleverpoging briefje met alle gegegevens ingevuld achter laten zodat ik zrlf kan uitzoeken waar het is en eventueel het op een afhaal punt kan ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Dijk,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u regelmatig briefjes van de bezorger heeft ontvangen die onduidelijk of onvolledig zijn ingevuld. Mijn excuses hiervoor.
    Ik heb gezocht op uw adres, maar ik kan geen pakketten met een barcode vinden die nog onderweg zijn of op een afhaallocatie zijn afgegeven. Mocht u een bepaald pakket missen dan kan ik u enkel adviseren om de barcode op te vragen bij de afzender.

    Ik heb hier een melding van gemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het verantwoordelijke bezorgkantoor en die zal bespreken met de chauffeurs dat deze briefjes volledig dienen te worden ingevuld. Ik hoop dat dit bij eventuele toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen