Klacht POSTNL: Wel of niet ontvangen pakket

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 483929
Gebruiker
Alfred van den Berg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL bezorger

De oplossing

Erkennen dat ik het pakket niet heb ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een voor u bestemde zending niet ontvangen is terwijl de status op Track & Trace aangeeft dat de zending afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is volgens onze gegevens op 22 september om 13:12 uur bij u afgeleverd. Omdat een handtekening niet nodig is bij aflevering van dit pakket kan inzien wie het pakket heeft aangenomen. Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog aankomt, daarom adviseren we u in een dergelijk geval twee werkdagen af te wachten en voor de zekerheid navraag te doen bij uw buren. Als u het pakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft en het pakket ook niet bij de buren afgeleverd is kunt u voor een passende oplossing het beste contact opnemen met de afzender.

    Wij leveren in opdracht van de afzender. De verzender is klant/opdrachtgever van PostNL en zij hebben ons betaald voor de verzending. Zij hebben een overeenkomst met ons en kunnen eventueel een klacht melden. U bent klant van de afzender en heeft de verzender betaald voor uw aankoop en eventueel de verzending en daarom heeft u een overeenkomst met de afzender. Zij kunnen u verder helpen. Ik hoop dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alfred van den Berg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is allemaal mooi maar ik ben er van overtuigd dat die rat van de PostNL bezorger mij flink belazerd heeft
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen