Klacht POSTNL: wel thuis, geen pakketje!

Klachtnummer
# 624329
Gebruiker
DidemD
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag zou ik een pakket ontvangen vanuit POSTNL. Ik was de heledag thuis en kreeg een mail dat ze mij hadden gemist, waardoor het pakketje niet bezorgd kon worden. ik stond voor mijn voordeur en zag het POSTNL busje wel voor me deur geparkeerd, maar niemand kwam uit de auto om het pakketje af te geven, dus reed de medewerker daarna gewoon weg en ik ontving daarna een mail dat ik dus niet thuis was. ik vind dit echt niet netjes. Eigenlijk had ik mijn pakketje gisteren moeten ontvangen maar dit was dus niet gelukt door drukte en zou ik het vandaag ontvangen en nu moet ik het toch zelf bij een POSTNL punt ophalen. Graag wil ik dat het alsnog vandaag aan mijn deur wordt bezorgd, ik heb hiervoor bezorgkosten voor betaald!

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat het pakketje aan mijn deur wordt bezorgd en graag vandaag! dit is niet eerlijk werken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    Telefonisch heb ik u geïnformeerd dat er een melding is uitgezet naar de leidinggevende van de medewerker om herhaling te voorkomen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen