Klacht POSTNL: wel thuis, geen pakketje!
Details
Klacht
Vandaag zou ik een pakket ontvangen vanuit POSTNL. Ik was de heledag thuis en kreeg een mail dat ze mij hadden gemist, waardoor het pakketje niet bezorgd kon worden. ik stond voor mijn voordeur en zag het POSTNL busje wel voor me deur geparkeerd, maar niemand kwam uit de auto om het pakketje af te geven, dus reed de medewerker daarna gewoon weg en ik ontving daarna een mail dat ik dus niet thuis was. ik vind dit echt niet netjes. Eigenlijk had ik mijn pakketje gisteren moeten ontvangen maar dit was dus niet gelukt door drukte en zou ik het vandaag ontvangen en nu moet ik het toch zelf bij een POSTNL punt ophalen. Graag wil ik dat het alsnog vandaag aan mijn deur wordt bezorgd, ik heb hiervoor bezorgkosten voor betaald!Gewenste oplossing
Ik wil graag dat het pakketje aan mijn deur wordt bezorgd en graag vandaag! dit is niet eerlijk werken.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.