Klacht POSTNL: Wel thuis, geen pakketten ontvangen, chauffeur er als een haas vandoor.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370190
Gebruiker
Woedend!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer zijn mijn pakketten niet bezorgd. Er wordt gebeld, ik neem de intercom op, geen rspons, doe de deur open en zie busje van POSTNL. Ik schiet naar beneden (mijn ervaring is al vaak al slecht) en kom beneden binnen enkele tellen. Busje weg, brievenbus openen en ja hoor. Niet thuis briefje ontvangen!!!! Terwijl hij er als een haas vandoor is gegaan zonder mij mijn pakketten te geven....
IK ben WOEDEND, het is mij nu al zo vaal overkomen. En ik krijg de smoesjes dat de bel het niet doet o.i.d. terwijl deze het wel doet en ik er op reageer!!!
Wanneer wordt POSTNL een keer aangepakt met dit soort praktijken??

De oplossing

Bezorger op zijn vingers tikken en mij compenseren.
Het is niet voor het eerst dat mij dit overkomt namelijk. Altijd met het bericht dat de bel het misschien niet doet. Ik heb getuigen die de bel samen met mij hoorden, hoe ik erop reageerde en direct de deur opende en naar beneden rende.
ik blijf thuis voor mijn pakketten en begrijp dat het soms ook wel een iets later kan worden, maar ik begrijp niet dat een chauffeur een briefje in de bus doet en er vervolgens zo snel mogelijk vandoor gaat. IK kon net de bus niet meer aantikken omdat het stoplicht al groen voor hem was. ECHT WOEDEND!!!!
vervolgens in allerlei bochten moeten wringen om ergens contact met POST NL te krijgen.... kan gewoonweg niet zonder twitter of facebook, heb ik beiden niet....

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De bezorger dient u voldoende tijd te geven om deur te openen. Omdat u aangeeft dat dit bij u niet gebeurd is geef ik uw klacht door aan de leidinggevende van de bezorger. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw Track & Trace code. Eventueel op te vragen bij de afzender.

    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw privé bericht met de aanvullende informatie. Uw berichten zijn nu inderdaad niet zichtbaar op de openbare site. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

    Omdat de bezorger u niet voldoende tijd geeft om bij de deur te komen heb ik hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen. Naast twitter en facebook zijn we ook telefonisch en via chat te bereiken. Deze opties staan erbij wanneer we te bereiken zijn via deze kanalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Woedend!
Datum
Uiteindelijke oplossing
11-7-19 Pakketje (iets anders, zie nieuwe klacht) bij afleverpunt afgegeven in plaats van bij mij?? Zonder bericht, geen enkele melding gekregen. 7-7-19 Tot op heden nog geen pakketjes via PostNL besteld of laten leveren. Daarom nog steeds geen idee of zij hun geboden oplossing daadwerkelijk nakomen :( 26-6:er wordt mij gevraagd of de oplossing voldoende was en mijn reactie bij te werken. Ik kan er niets over zeggen want heb geen pakketjes meer besteld die via PostNL geleverd moeten worden. Hoe dan ook blijft het jammer dat PostNL het altijd weer zo makkelijk afdoet met: "Wij geven het door aan teamleiding die de chauffeur zal aanspreken". 21-6: Het is jammer dat de geboden oplossing inmiddels meerdere keren is gegeven. Namelijk het doorgeven aan leidinggevende...etc. Moet je nagaan...vanaf 8 juni tot 21 juni bezig....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?