Klacht POSTNL: wel thuis, maar geen bezorging

Klachtnummer
# 159957
Gebruiker
rieneke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tussen 14 en 18 uur zou er vandaag een pakketje bezorgd worden. Ik zit netjes te wachten, totdat ik via de app bericht krijg om kwart voor 6 dat de levering mislukt is. Ik ben in de tussentijd nooit weg geweest, maar de deurbel nooit gehoord. Ze hebben dus nooit de moeite genomen om daadwerkelijk het pakje aan te bieden. Bij de klantenservice aan de telefoon kunnen ze er verder ook niks mee. Niet erg netjes als je er speciaal op zit te wachten.

De oplossing

Gewoon normaal een poging doen om pakket te leveren, dus daadwerkelijk aanbellen en er moeite voor doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste mevrouw Aarts,

    Uit uw klacht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld voor een levering.

    Mijn excuses voor het ongemak. Dat hoort inderdaad niet zo. Ik zie in mijn systeem dat u deze klacht ook heeft doorgegeven aan de klantenservice. Ik kan u zeggen dat de betreffende bezorger inmiddels een gele kaart heeft gekregen voor deze fout.

    Het bezorgmoment van PostNL is een indicatie, helaas gebeurt het wel eens dat een bezorger eerder of later is. Dit komt omdat onze bezorgers zelf hun route bepalen en de ene keer meer in hun route hebben dan de andere.

    Ik hoop dat u in de toekomst al uw pakketjes gewoon in ontvangst kan nemen en het liefst binnen het gestelde tijdsvak.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jouke
    Klantensercvice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen