Klacht POSTNL: Wel thuis, pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 416730
Gebruiker
Dorade26
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb extra geld betaald én ben eerder naar huis gegaan van mijn werk zodat ik ruim van tevoren thuis was om mijn pakket te ontvangen. Eenmaal thuis zie ik na een uur in deT&T dat er nog één bezorging was voordat de bezorger op weg naar mij zou gaan.
Vervolgens ververs ik de pagina, waar ineens staat dat mijn pakket niet bezorgd is omdat ik niet thuis was. Mijn deurbel doet het, mijn buren waren thuis, dus ik kan niet geloven dat de bezorger is geweest.
Waar ik eigenlijk nog bozer van werd: ik belde de klantenservice van PostNL en die doen niks! Ze gingen de klacht doorzetten. Dat is een oplossing waar ik niks dus helemaal niks aan heb.

De oplossing

Compensatie voor extra betaalde kosten, het liefste het pakket vanavond nog bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig om te horen dat u destijds dit pakket niet hebt ontvangen. Ik zie dat hier ondertussen een melding van is gemaakt dus dit gaan we bespreken met de bezorger. Heeft u deze kosten aan de afzender of aan betaald. Mocht dit ons zijn betaald ontvang ik graag in een privebericht uw IBAN en tenaamstelling. Anders kunt u hiervoor het beste even contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig om te horen dat u destijds dit pakket niet hebt ontvangen. Ik zie dat hier ondertussen een melding van is gemaakt dus dit gaan we bespreken met de bezorger. Heeft u deze kosten aan de afzender of aan betaald. Mocht dit ons zijn betaald ontvang ik graag in een privebericht uw IBAN en tenaamstelling. Anders kunt u hiervoor het beste even contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?