Klacht POSTNL: Wel thuis, pakket niet bezorgd

Dorade26

Ik heb extra geld betaald én ben eerder naar huis gegaan van mijn werk zodat ik ruim van tevoren thuis was om mijn pakket te ontvangen. Eenmaal thuis zie ik na een uur in deT&T dat er nog één bezorging was voordat de bezorger op weg naar mij zou gaan.
Vervolgens ververs ik de pagina, waar ineens staat dat mijn pakket niet bezorgd is omdat ik niet thuis was. Mijn deurbel doet het, mijn buren waren thuis, dus ik kan niet geloven dat de bezorger is geweest.
Waar ik eigenlijk nog bozer van werd: ik belde de klantenservice van PostNL en die doen niks! Ze gingen de klacht doorzetten. Dat is een oplossing waar ik niks dus helemaal niks aan heb.

Compensatie voor extra betaalde kosten, het liefste het pakket vanavond nog bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Spijtig om te horen dat u destijds dit pakket niet hebt ontvangen. Ik zie dat hier ondertussen een melding van is gemaakt dus dit gaan we bespreken met de bezorger. Heeft u deze kosten aan de afzender of aan betaald. Mocht dit ons zijn betaald ontvang ik graag in een privebericht uw IBAN en tenaamstelling. Anders kunt u hiervoor het beste even contact opnemen met de afzender.

Geachte heer, mevrouw,