Klacht POSTNL: Wel thuis maar toch een niet thuis mailtje en geen papieren briefje in de bus

nduinker

Vandaag 9-16-17 krijg ik een mail op 13:32 dat ik niet thuis was en mijn paket op maandag weer word geleverd. Nu was ik wel gewoon thuis, de deur telefoon doet het gewoon en er is geen briefje in de brievenbus dat hij/zij echt geweest is.

De klantenservice van postnl kan niks doen, is alles behalve behulpzaam en hing de eerste keer zonder woorden op.

Het is vroeg in de middag, het lijkt mij sterk dat de bezorger niet terug kan komen aangezien hij al die tijd over houd na het niet leveren van zijn/haar paketten

Een oplossing vanuit hun. De volgende lever dag is geen oplossing. Dat is gewoon de zaken door laten gaan zoals ze altijd gaan.

Geachte heer, mevrouw Duinker,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen en dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en tevens geen bericht heeft achtergelaten. Ook vind het ik het spijtig dat uw contact met onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat mijn collega hier een klacht over heeft opgemaakt om dit met de betreffende medewerker te laten bespreken. Er zijn inmiddels passende maatregelen genomen om dit in de toekomst weer correct te laten verlopen. Het is echter niet mogelijk om een bezorger nog terug te sturen op dezelfde dag, die is dan inmiddels al verder op de route om andere pakketten af te leveren.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    nduinker