Klacht POSTNL: Wel thuis niet aangebeld

F

Bezorger belde niet aan terwijl ik thuis ben

De bezorger aanspreken want dit is al meerdere keren gebeurd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger niet heeft aangebeld. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de status bekeken, volgens mijn informatie is het pakket wel bij de eerste bezorgpoging bij u afgeleverd, op 28 april 2020. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u het pakket wel ontvangen op 28 april of is deze informatie niet juist?

- Werkt uw bel goed?

- Is er een briefje achtergelaten?

- Wat is uw e-mailadres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.