Opgelost door POSTNL: Wel thuis

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 417800
Gebruiker
Urs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb hondenvoer besteld dit zal door post NL op 17de worden geleverd. Het kaartje van niet af geleverd ligt bij mijn buren in de bus. Daarnaast heb ik een mail gehad dat het de 18de opnieuw bezorgd wordt. Ik blijf thuis , krijg een mail dat er niemand thuis was. Heel raar dit. Graag bezorger hierop aanspreken. Mijn adres [verwijderd door moderator]. Eerdere bestellingen zijn ook wel bij de buren afgeleverd waarom nu niet? En dat kaartjes verkeerd in de bus worden gedaan? Niet eens daarop een huisnummer wordt gezet, wel een naam toevallig weten mijn buren mijn achternaam.
Ik hoor graag reactie.
Mvg
Ursela [verwijderd door moderator]

De oplossing

Post NL moet aangesproken worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat bij de eerste bezorgpoging het briefje bij de buren in de brievenbus is gedaan. Bij de tweede bezorgpoging kreeg u een mail dat er niemand thuis was, terwijl u thuis bent gebleven om het pakket te ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen ophalen bij een PostNL-punt. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger(s) op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger(s) in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten, mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Urs
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger is aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen