Klacht POSTNL: Wel verwachte post (nog) niet ontvangen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 340016
Gebruiker
R.P. Landwier
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op zaterdag 22 december 2018 is totaal geen post bezorgd.
De vrees dat er iets met de zending gebeurd is maakt mij zorgen.

De oplossing

Dat onderzocht wordt wat er gebeurd is en mij daarvan op de hoogte brengt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag ontvang ik van u de verzendcode ter verificatie. Deze begint doorgaans met 3S.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice







Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.P. Landwier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben geen reactie gehad op onze reactie van 27 december. Voor wat gebeurd is kan geen oplossing baten. Als er in de toekomst rekening mee gehouden wordt zou fijn zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen