Klacht POSTNL: Weten waar mijn pakket is en wanneer het komt!!!!!!!!

Joanne

Mijn klacht bereft even pakket uit Amerika, met het nummer: CH101604969US. Deze moet volgens het Amerikaanse postbedrijf USPS bij de douane zijn in Nederland! Maar als ik op de postnl site kijk, vind ik niks!! Het is al 2 maanden onderweg en niemand weet waar het is, omdat jullie elkaar tegenspreken!! Ik wil nu weten waar het is en wanneer ik het kan verwachten?! Het is 6 juli op de post gegaan in Amerika, en het was voor mijn verjaardag 19 augustus!! Zou iemand kunnen vertellen of ik het inderdaad nog krijg voor die tijd?! Het is een pakket van mijn vriend die in Amerika woont en het is de enige manier waarop wij dingen aan elkaar kunnen geven!! Gisteren zijn er ook alweer2(!!!) kaarten teruggekomen die ik aan hem gestuurd had!!! Dit is niet normaal!! We zijn afhankelijk van jullie en jullie hebben een verantwoordelijke baan!!! Doe die dan ook goed!!! En kan ik de site track24 geloven als ze zeggen dat het tussen nu en 25 augustus aankomt?! Een andere site, parcelmonitor, zegt dat het morgen of overmorgen aankomt. Wat is waar?! Ik wil weten waar mijn pakket is en wanneer het bezorgd wordt of wanneer ik het kan ophalen?! En is het waar wat USPS zegt, dat het geen scan krijgt op de boot of het vliegtuig, als het priority mail is?!

Uitzoeken waar mijn pakket is en wanneer het bezorgd wordt en daar antwoord op geven!!!!!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Dit heb ik geprobeerd, maar er is nog geen informatie zichtbaar. Hopelijk kunt u het pakket via deze link spoedig wel traceren. Mocht dit niet het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. De afzender heeft de mogelijkheid om bij zijn of haar lokale postdienst een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten, omdat die de opdrachtgever is voor de verzending van het pakket.

Joanne
Niet opgelost!!! Ik krijg op die site te zien dat het geen geldige streepjescode is!! Ik moet de hele tijd maar gissen waar het pakket blijft en NIEMAND weet het!!! IK WIL HET NU WETEN!!! Ook wanneer het hij mij is!!! Ik heb een beperking en ik heb duidelijkheid nodig!!! En nu zegt iedereen iets anders!!! USPS, POSTNL en dan ook nog eens ELKE medewerker van beide postbedrijven die wat anders zeggen!!! Ik vind dit echt buiten ALLE proporties!!! Hoe zouden jullie het zelf vinden?! Als je niet weet waar je pakket is wat al 2(!!) Maanden onderweg is?!