Klacht POSTNL: What's the hold up?

Chrismen

Sinds 27 Juni 2020 had ik brievenbus post binnen moeten krijgen met betrekking tot het ontvangen van een Scart -> HDMI converter.
Volgens de foto op de PostNL app werd dit beschouwd als brievenbus post, echter tot op de dag van vandaag (4 Juli 2020 ) is deze post nog niet bezorgd bij mijn woon adres, wat immers wel "duidelijk" vermeld staat op de post zelf.
Mijn naam, adres, postcode en zelfs woonplaats staan duidelijk vermeld en toch is deze post nooit bezorgd.
Ondertussen komen wel andere post pakketten binnen, om de dag zelfs.
Mijn vraag is dan ook, wat is er gebeurt met mijn brievenbus post? Is het "ineens" zoek geraakt of heeft iemand in het bedrijf gedacht van: "Hey, dit neem ik zelf wel mee!"

Graag zou ik hier antwoord op willen hebben en eventueel samen kijken naar een oplossing want anders kan ik fluiten naar mijn geld helaas...
Om het maar in het engels te zeggen:

You had one job!! Can't even do your F@#$@#G "ONE JOB"!

met vriendelijke groet,

Chris

Graag kijken en zoeken naar een oplossing voor het missende birevenbus post. Eventueel ook aangeven wat er gebeurt is en anders zal ik zien of ik mijn geld nog kan storneren "ja of nee".
Maar blijkt nou dat "IEMAND" het "INEENS" is kwijt geraakt dan stel ik voor om die persoon te ontslaan want dan is die niet serieus met zijn werk bezig.

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.