Opgelost door POSTNL: Where is my package, and how can I get it?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403365
Gebruiker
KiraY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I am expected a package from Canada (tracking code: CC222936788CA), and on the tracking code it says that the package is available for pickup at Nlamsa, Netherlands on 20th November 2019. I do not know where this is, I also do not understand why it is not being delivered to me, as it should be - or at least to the city that is stated on the parcel.
I would like this to be delivered to me, so is there a way for me to have it continue the delivery?

De oplossing

I would appreciate for the situation surrounding where my package is to be explained, then I would also appreciate if the package could be delivered to me, and if not to me directly at least the city (with me being notified when it arrives to the city), so once it is here I can go pick it up.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KiraY
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen