Klacht POSTNL: Wi graag weten waar die brief is

Klachtnummer
# 440613
Gebruiker
Wietze
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Belangrijke brief vanuit Amsterdam niet aangekomen, gepost op 27 april

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar die brief is gebleven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw brief die nog niet is ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u die graag alsnog zou willen en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bij briefpost is het jammer genoeg niet precies na te gaan wat er met het poststuk is gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt. Ik wil wel graag een klacht doorzetten zodat we dit met de betrokken medewerkers kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u het poststuk inmiddels wel ontvangen?Zo ja, wanneer?
    - Wie is de afzender van het poststuk?
    - Heeft de afzender bevestigd dat de zending via PostNL is verzonden?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen