Klacht POSTNL: wij hebben een pakket niet binnen gekregen ondanks dat wij de hele dag aanwezig waren. wij gaan geen

Margriet Mastenbroek

wij hebben een pakket niet binnen gekregen ondanks dat wij de hele dag aanwezig waren. wij gaan geen winkel binnen om dit op te halen dan kan ik net zo goed zelf de producten in een drukke winkel halen dus afhalen is no go.

zorgen dat de volgende pakketten wel binnen komen

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft ten onrechte de melding gekregen dat de bezorging niet is gelukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u het pakket niet wilt afhalen, omdat u voor bezorging aan huis heeft gekozen. Tot mijn spijt kan de situatie niet ongedaan worden gemaakt, maar uw klacht kan wel geregistreerd worden om herhaling van de situatie in de toekomst te kunnen voorkomen.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of er een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus is achtergelaten.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er vanuit gaan dat dit niet meer voor zal komen.

Margriet Mastenbroek
niks, niets nada.