Klacht POSTNL: wij hebben een pakket niet binnen gekregen ondanks dat wij de hele dag aanwezig waren. wij gaan geen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452592
Gebruiker
Margriet Mastenbroek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben een pakket niet binnen gekregen ondanks dat wij de hele dag aanwezig waren. wij gaan geen winkel binnen om dit op te halen dan kan ik net zo goed zelf de producten in een drukke winkel halen dus afhalen is no go.

De oplossing

zorgen dat de volgende pakketten wel binnen komen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U heeft ten onrechte de melding gekregen dat de bezorging niet is gelukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u het pakket niet wilt afhalen, omdat u voor bezorging aan huis heeft gekozen. Tot mijn spijt kan de situatie niet ongedaan worden gemaakt, maar uw klacht kan wel geregistreerd worden om herhaling van de situatie in de toekomst te kunnen voorkomen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of er een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus is achtergelaten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er vanuit gaan dat dit niet meer voor zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margriet Mastenbroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks, niets nada.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen