Klacht POSTNL: Wij hebben post voor u uw eigen verzonden post.

Mandy1970

pakket wordt naar afzender gestuurd (naar mij dus) en ik kan nog een keer de verzendkosten betalen.

ik verwacht op zijn minst excuses en een keer € 6.95 retour
er zou binnen 5 dagen contact opgenomen worden. dat was 8 januari. nu 15 januari heb ik nog steeds niets gehoord. Klantvriendelijk en behulpzaam zijn ze niet. Wel in het afschuiven van hun fouten. Dat kunnen ze goed.

Mandy1970
    nog steeds niets gehoord van tntpost
    Geachte, mevrouw Pelders,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat een door u verzonden pakket bij u retour is gekomen en kan me voorstellen dat u graag de verzendkosten retour wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Indien een pakket retour wordt gestuurd, zal normaal gesproken de reden van retour op het pakket vermeld worden. Kunt u aangeven wat bij uw pakket deze reden was? Als blijkt dat de zending onterecht retour is gestuurd heeft u mogelijk recht op een vergoeding van de verzendkosten. Graag ontvang ik in ieder geval van u de barcode van het pakket, uw IBAN-nummer en de naam- en adresgegevens van de geadresseerde, dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen. U kunt deze gegevens uiteraard in een privébericht versturen.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Mandy1970
    en weer laat post nl niks horen. grrrr
    Geachte mevrouw Pelders,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de zending normaal geadresseerd heeft, maar dat deze toch bij u is aangekomen in plaats van bij de afzender.

Om na te gaan waarom de zending onterecht retour is gestuurd, is nader onderzoek nodig. Daarom zal ik een melding doorzetten naar onze onderzoeksafdeling. Een collega neemt binnen vijf werkdagen contact met u op voor een statusupdate. Ik adviseer u de zending opnieuw te versturen, zodat de geadresseerde zo snel mogelijk beschikt over de zending. Hiervoor betaalt u opnieuw verzendkosten op het postkantoor. Wanneer blijkt dat de zending onterecht is teruggestuurd, is er een mogelijkheid op vergoeding van de verzendkosten.

Bram
    PostNL