Klacht POSTNL: Wij krijgen de AH bonusfolder vaker niet dan wel in de bus.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 345307
Gebruiker
M.L. van Giezen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen de AH bonusfolder vaker niet dan wel in de bus. AH verwijst ons naar PostNL, die zou de boosdoener zijn.
Ik heb AH aangeraden om het contract met PostNL op te zeggen en een betrouwbare bezorger in te schakelen.

De oplossing

Ervoor zorgen dat de AH bonusfolder wekelijks wordt bezorgd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Giezen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * uw e-mailadres;

    * aangeven op welke dagen u de folder niet heeft ontvangen;

    * aangeven of u ze later alsnog hebt ontvangen, of nooit meer hebt ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Excuses voor het ongemak, Ik zet uw klacht door aan de leidinggevende. Deze zal dit met de betreffende postbode gaan bespreken. Hier komt geen terugkoppeling op. Verder wil ik u nog wijzen op de mogelijkheid om de folders ook op internet te bekijken. Dit kan op http://www.spotta.nl/ of via de speciale Spotta app voor op uw smartphone.

    Tenslotte wil ik u hartelijk danken voor het melden van uw klacht. Mocht het in de toekomst toch nog voorkomen, laat het mij dan alstublieft weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. van Giezen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl heeft contact opgenomen met ons, en de leidinggevende is zelfs langs gekomen en heeft beloofd dat de folder zeker zou komen, echter ook dit weekend weer geen folder in de bus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen