Klacht POSTNL: Wij krijgen de AH bonusfolder vaker niet dan wel in de bus.

sad Niet opgelost
M.L. van Giezen

Wij krijgen de AH bonusfolder vaker niet dan wel in de bus. AH verwijst ons naar PostNL, die zou de boosdoener zijn.
Ik heb AH aangeraden om het contract met PostNL op te zeggen en een betrouwbare bezorger in te schakelen.

Ervoor zorgen dat de AH bonusfolder wekelijks wordt bezorgd.

Geachte heer/mevrouw van Giezen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

* uw e-mailadres;

* aangeven op welke dagen u de folder niet heeft ontvangen;

* aangeven of u ze later alsnog hebt ontvangen, of nooit meer hebt ontvangen.

Excuses voor het ongemak, Ik zet uw klacht door aan de leidinggevende. Deze zal dit met de betreffende postbode gaan bespreken. Hier komt geen terugkoppeling op. Verder wil ik u nog wijzen op de mogelijkheid om de folders ook op internet te bekijken. Dit kan op http://www.spotta.nl/ of via de speciale Spotta app voor op uw smartphone.

Tenslotte wil ik u hartelijk danken voor het melden van uw klacht. Mocht het in de toekomst toch nog voorkomen, laat het mij dan alstublieft weten.

M.L. van Giezen
Postnl heeft contact opgenomen met ons, en de leidinggevende is zelfs langs gekomen en heeft beloofd dat de folder zeker zou komen, echter ook dit weekend weer geen folder in de bus.