Klacht POSTNL: Wij krijgen haast geen post meer al een aantal weken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 410598
Gebruiker
Teun van Honk
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bezorging

De oplossing

bezorgen

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat u haast geen post ontvangt de laatste weken.
    Verwachte u wel post te ontvangen? Zoja, moest deze post ook door ons geleverd worden en niet door bijvoorbeeld Sandd? Graag verneem ik van u wanneer u de poststukken verwachte te ontvangen en wie de afzenders zijn.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat u haast geen post ontvangt de laatste weken.
    Verwachte u wel post te ontvangen? Zoja, moest deze post ook door ons geleverd worden en niet door bijvoorbeeld Sandd? Graag verneem ik van u wanneer u de poststukken verwachte te ontvangen en wie de afzenders zijn.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat u haast geen post ontvangt de laatste weken.
    Verwachte u wel post te ontvangen? Zoja, moest deze post ook door ons geleverd worden en niet door bijvoorbeeld Sandd? Graag verneem ik van u wanneer u de poststukken verwachte te ontvangen en wie de afzenders zijn.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Teun van Honk
    Datum
    Wij verwacht 2 geboorte kaartjes. Prijs bericht van Postcodeloterij en haast geen kerst kaarten.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie met toelichting van de situatie. Indien u uw post nog steeds niet ontvangen heeft wil ik graag een klacht voor u registreren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat de post via PostNL naar uw adres gestuurd is;
    - de verzenddatum van de post of juist de verwachte bezorgdatum;
    - de namen van de afzender(s) van elk poststuk.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Teun van Honk
    Datum
    Nog steeds heel weinig pos o.a. kerstkaarten bijna niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teun van Honk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee. Dit bedrijf denk alleen maar aan geld en niet aan klanten. Zij doen er niets meer. Waardeloos bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?