Klacht POSTNL: Wij krijgen haast geen post meer al een aantal weken.

Bezorging

bezorgen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat u haast geen post ontvangt de laatste weken.
    Verwachte u wel post te ontvangen? Zoja, moest deze post ook door ons geleverd worden en niet door bijvoorbeeld Sandd? Graag verneem ik van u wanneer u de poststukken verwachte te ontvangen en wie de afzenders zijn.

Teun van Honk
    Wij verwacht 2 geboorte kaartjes. Prijs bericht van Postcodeloterij en haast geen kerst kaarten.

Hartelijk dank voor uw reactie met toelichting van de situatie. Indien u uw post nog steeds niet ontvangen heeft wil ik graag een klacht voor u registreren.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat de post via PostNL naar uw adres gestuurd is;
    - de verzenddatum van de post of juist de verwachte bezorgdatum;
    - de namen van de afzender(s) van elk poststuk.

Teun van Honk
    Nog steeds heel weinig pos o.a. kerstkaarten bijna niet

Teun van Honk
Nee. Dit bedrijf denk alleen maar aan geld en niet aan klanten. Zij doen er niets meer. Waardeloos bedrijf.