Klacht POSTNL: Wij wonen op de Moesdaal 62 te Maastricht en krijgen geregeld post van de Welsdaal 62

Mschepers

Bezorging post

Bezorger aanspreken

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u een klacht wilt indienen over post die niet juist geleverd wordt. Ik zie dan ook graag dat de postbezorger hiervan op de hoogte wordt gesteld en hier rekening mee houdt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De postcode van het adres waar de post geleverd had moeten worden;
    - Of de post door PostNL geleverd is;
    - Uw e-mailadres.

Mschepers
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd?
    - Is de post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?
    - Wat is uw e-mailadres?