Klacht POSTNL: Wij wonen op de Moesdaal 62 te Maastricht en krijgen geregeld post van de Welsdaal 62

Klachtnummer
# 436153
Gebruiker
Mschepers
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bezorging post

Gewenste oplossing

Bezorger aanspreken

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u een klacht wilt indienen over post die niet juist geleverd wordt. Ik zie dan ook graag dat de postbezorger hiervan op de hoogte wordt gesteld en hier rekening mee houdt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De postcode van het adres waar de post geleverd had moeten worden;
    - Of de post door PostNL geleverd is;
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Mschepers
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd?
    - Is de post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen