Klacht POSTNL: Wij zijn niet gesloten

sid

Postnl geeft een gesloten verklaring aan, terwijl wij gewoon open zijn, elke dag van de week. van 8 uur tot 11 uur in de avond. het pakket moet ik zaterdag (morgen). hebben, dus heb er voor gekozen dat die bij een ophaal locatie word geleverd, maar dit is zeer vervelend want nu moet ik daar helemaal naar toe.

Ik wil dat wij van de gesloten verklaring worden afgehaald.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging op zaterdag wordt uitgesteld wegens een gesloten verklaring. Als u de eigenaar bent van dit bedrijf of het gaat om uw particuliere adres dan kan ik de gesloten verklaring van uw adres laten afhalen. Mocht dit niet het geval zijn dan dient de eigenaar of hoofdbewoner dit bij ons te melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Bent u de eigenaar of hoofdbewoner?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.