Klacht POSTNL: Wij zijn niet gesloten

Klachtnummer
# 383326
Gebruiker
sid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl geeft een gesloten verklaring aan, terwijl wij gewoon open zijn, elke dag van de week. van 8 uur tot 11 uur in de avond. het pakket moet ik zaterdag (morgen). hebben, dus heb er voor gekozen dat die bij een ophaal locatie word geleverd, maar dit is zeer vervelend want nu moet ik daar helemaal naar toe.

De oplossing

Ik wil dat wij van de gesloten verklaring worden afgehaald.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging op zaterdag wordt uitgesteld wegens een gesloten verklaring. Als u de eigenaar bent van dit bedrijf of het gaat om uw particuliere adres dan kan ik de gesloten verklaring van uw adres laten afhalen. Mocht dit niet het geval zijn dan dient de eigenaar of hoofdbewoner dit bij ons te melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Bent u de eigenaar of hoofdbewoner?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?