Klacht POSTNL: Wijzigen van bezorgdatum en tijd kan niet terwijl wel aangegeven wordt dat dat kan.

Pieter.K

Een mail gekregen met de bezorgdatum en tijd van het pakketje. Als ik probeer de bezorgdatum en tijd te veranderen krijg ik geen link om dat te bevestigen. Gisteravond heb ik 2 keer en vanmorgen nog eens 2 keer geprobeerd de bezorgdatum en tijd te veranderen. Via de website van postnl krijg je dan de mededeling dat je een link in je email krijgt om het te bevestigen, maar die mail komt niet. De klantenservice is niet te bereiken en daarom wordt ook geen telefoonnummer van de klantenservice weergegeven. Erg irritant omdat ik op het moment dat zij wel te bereiken zijn, geen toegang heb tot een computer (en dus de website) maar wel een telefoon. Ik kan het nummer dus niet meenemen en ze later bellen.

Zorgen dat de bezorgdatum en tijd aangepast wordt. Zorgen dat het telefoonnummer van de klantenservice altijd te vinden is (zonder dat je daar, zoals nu, enorm naar moet zoeken).

Ik snap uiteraard dat dit niet fijn is. Helaas kan ik de bezorgtijd en datum ook niet meer aan passen. Ik gok dat er op dat moment een storing in het systeem was, waardoor dit niet goed te wijzigen was. U mag er gewoon vanuit gaan dat u dit de volgende keer gewoon op deze manier aan kan passen.

Pieter.K
Er is helemaal geen oplossing aangeboden, uitsluitend uitgelegd waarom ze niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen.