Klacht POSTNL: Wijzigen van bezorgdatum en tijd kan niet terwijl wel aangegeven wordt dat dat kan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462609
Gebruiker
Pieter.K
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een mail gekregen met de bezorgdatum en tijd van het pakketje. Als ik probeer de bezorgdatum en tijd te veranderen krijg ik geen link om dat te bevestigen. Gisteravond heb ik 2 keer en vanmorgen nog eens 2 keer geprobeerd de bezorgdatum en tijd te veranderen. Via de website van postnl krijg je dan de mededeling dat je een link in je email krijgt om het te bevestigen, maar die mail komt niet. De klantenservice is niet te bereiken en daarom wordt ook geen telefoonnummer van de klantenservice weergegeven. Erg irritant omdat ik op het moment dat zij wel te bereiken zijn, geen toegang heb tot een computer (en dus de website) maar wel een telefoon. Ik kan het nummer dus niet meenemen en ze later bellen.

De oplossing

Zorgen dat de bezorgdatum en tijd aangepast wordt. Zorgen dat het telefoonnummer van de klantenservice altijd te vinden is (zonder dat je daar, zoals nu, enorm naar moet zoeken).

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat dit niet fijn is. Helaas kan ik de bezorgtijd en datum ook niet meer aan passen. Ik gok dat er op dat moment een storing in het systeem was, waardoor dit niet goed te wijzigen was. U mag er gewoon vanuit gaan dat u dit de volgende keer gewoon op deze manier aan kan passen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter.K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal geen oplossing aangeboden, uitsluitend uitgelegd waarom ze niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen