Klacht POSTNL: Wil geen post van buren in mijn brievenbus, en mijn post niet bij de buren.

B. Sonai

Krijgt vaker post brieven van buren in mijn brieven bus. Het gebeurt vaker en hebt een grote cijfer op mijn brievenbus geplakt. En toch zien ze het niet.

Graag aandacht bij het bezorgen.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat het heel vervelend voor u is dat de post van de buren bij u in de bus wordt gedaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kan ik zo niet zien waar het fout gaat maar ik zou hier graag nogmaals een melding van maken zodat PostNL de service kan verbeteren.

- uw e-mailadres
    - Is de post via PostNL verzonden? Dit is te herkennen aan de oranje streepjescode onderaan de envelop.
    - Is de post wel correct geadresseerd?
    - Aan welk adres is de post geadresseerd?
    - Welke datum is de post afgeleverd?