Klacht POSTNL: Wil geen post van buren in mijn brievenbus, en mijn post niet bij de buren.

Klachtnummer
# 365342
Gebruiker
B. Sonai
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijgt vaker post brieven van buren in mijn brieven bus. Het gebeurt vaker en hebt een grote cijfer op mijn brievenbus geplakt. En toch zien ze het niet.

De oplossing

Graag aandacht bij het bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat het heel vervelend voor u is dat de post van de buren bij u in de bus wordt gedaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kan ik zo niet zien waar het fout gaat maar ik zou hier graag nogmaals een melding van maken zodat PostNL de service kan verbeteren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres
    - Is de post via PostNL verzonden? Dit is te herkennen aan de oranje streepjescode onderaan de envelop.
    - Is de post wel correct geadresseerd?
    - Aan welk adres is de post geadresseerd?
    - Welke datum is de post afgeleverd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?