Klacht POSTNL: Wil graag duidelijkheid.

Klachtnummer
# 282998
Gebruiker
Theabrussee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Track and trace geeft aan bezorgd , maar ik heb niets bezorgd gekregen. Telefoon zou tussen 18.00 en 20.00 bezorgd worden aangetekend. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben naar het dichtbij zijnde postkantoor gegaan die waren heel behulpzaam .Die zagen via mijn code dat het om 22.50 in het distributiecentrum in sassenheim is gebracht. Maar volgens de klantenservice kunnen hun dat nooit zien. Kortom de nieuwe I phone van mijn zoon is spoorloos. Belsimpel start nu een onderzoek, ben benieuwd. Telefoonnummer van distributiecentrum of postbezorger krijgen we niet. Heb het idee dat postnl er ook weinig aan doet. Morgenochtend maar weer zelf bellen.

De oplossing

Levering telefoon zo snel mogelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Brussee,

    Bedankt voor uw bericht. Het is ontzettend naar om te horen dat het pakket van uw zoon vermist is.

    Belsimpel heeft op 1 december een onderzoek opgestart onder casenummer:03852343. Belsimpel zal hier deze maand reactie op krijgen.
    Ik wil u adviseren om de uitkomst van dit onderzoek af te wachten.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen