Klacht POSTNL: Wil graag mn pakket ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383616
Gebruiker
Rebl4life
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er komt een epacket met trackingnummer LL 532916313CN het is al vanaf 20-07-2019 op locatie nlnl amsa en staat op uitleveren maar heb tot op heden nog niks ontvangen dus wou wel eens weten hoe het kan

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is moet toch makkelijk zijn met trackingnummer

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de zending graag in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik alle gegevens gecontroleerd. Volgens mijn gegevens is het pakket geadresseerd geweest aan een compleet ander adres dan uw adres. Het pakket is daar op 20 juli 2019 afgeleverd. Uit privacyoverwegingen mag ik nu niet melden op welk adres het pakket volgens Track & Trace afgeleverd is. Ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender voor een passende oplossing. U bent klant van de afzender en de verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Alleen de verzender kan hierdoor in bepaalde situaties via zijn of haar eigen organisatie eventueel een onderzoek laten opstarten en wellicht in aanmerking komen voor een vergoeding. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen in deze vervelende situatie. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rebl4life
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeggen waar het is afgeleverd en raar dat het nummer wat ik erbij heb gezet door post nl als niet geldig nummer wordt gezet makkelijke manier er vanaf te komen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?