Klacht POSTNL: Wil graag weten waar het pakket is.

tom sprakel

Goede dag
Track entrace 3SPAMS1384377
Vandaag diverse telefoonjes gedaan ivm een pakket wat terug is gestuurd naar de US.
Is niet bij afzender aan gekomen.
Douane gebeld kreeg te horen dat jullie de pakketjes afzonderlijk behandelen. En dat zei nooit pakketjes terug sturen ??
Dat dat via postnl gaat.
Nu hoor ik dat ik 27/5 een brief zou hebben gehad (wat niet klopt
nooit gehad)
Ik wil graag weten waar het pakketje nu is.
Ik krijg geen contact met usps , ik verwacht dat jullie met hun contact op nemen.
Graag verneem ik snel antwoord van U.

gr tom sprakel

Met usps contact op nemen en zorgen dat het pakket bij mij afgeleverd wordt.

Ik snap uiteraard dat u uw zending alsnog graag wilt ontvangen. Ik zie dat uw zending op 13-6-2020 Nederland al weer heeft verlaten onderweg terug naar de afzender. Als de afzender de zending nog niet terug heeft ontvangen dan kunnen zij via de postorganisatie waar zij het mee hebben verzonden een onderzoek naar de zending opstarten. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat zij hiermee bezig kunnen en u een passende oplossing kunnen bieden.