Klacht POSTNL: Wil graag weten waar het pakket is.

Klachtnummer
# 458988
Gebruiker
tom sprakel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede dag
Track entrace 3SPAMS1384377
Vandaag diverse telefoonjes gedaan ivm een pakket wat terug is gestuurd naar de US.
Is niet bij afzender aan gekomen.
Douane gebeld kreeg te horen dat jullie de pakketjes afzonderlijk behandelen. En dat zei nooit pakketjes terug sturen ??
Dat dat via postnl gaat.
Nu hoor ik dat ik 27/5 een brief zou hebben gehad (wat niet klopt
nooit gehad)
Ik wil graag weten waar het pakketje nu is.
Ik krijg geen contact met usps , ik verwacht dat jullie met hun contact op nemen.
Graag verneem ik snel antwoord van U.

gr tom sprakel

De oplossing

Met usps contact op nemen en zorgen dat het pakket bij mij afgeleverd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u uw zending alsnog graag wilt ontvangen. Ik zie dat uw zending op 13-6-2020 Nederland al weer heeft verlaten onderweg terug naar de afzender. Als de afzender de zending nog niet terug heeft ontvangen dan kunnen zij via de postorganisatie waar zij het mee hebben verzonden een onderzoek naar de zending opstarten. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat zij hiermee bezig kunnen en u een passende oplossing kunnen bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen