Klacht POSTNL: Wil mijn pakket is al op 10september 2020 afgeleverd bij jullie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489658
Gebruiker
Lovely1958
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket van Vova niet ontvangen moet liggen bij Amsterdam Internationaal Mail Centre

De oplossing

Dat mijn pakket geleverd word waar ik al weken op wacht en niet met smoesjes komen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Zo te zien is het pakket volgens de tracking al op 10 september in uw brievenbus geleverd. Mocht u de zending nog niet hebben ontvangen, dan zal ik u moeten vragen om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan u van een passende oplossing voorzien en contact met de verzendende postorganisatie opnemen om dit verder te laten onderzoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lovely1958
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zeggen dat het afgeleverd is En dat is dus niet waar Niet op mijn adres het kan niet door een brievenbus daar is het te groot voor En ze zijn niet aan mijn deur geweest
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen