Klacht POSTNL: Wil mijn pakket is al op 10september 2020 afgeleverd bij jullie

Lovely1958

Pakket van Vova niet ontvangen moet liggen bij Amsterdam Internationaal Mail Centre

Dat mijn pakket geleverd word waar ik al weken op wacht en niet met smoesjes komen

Geachte heer, mevrouw,

Uiteraard snap ik dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Zo te zien is het pakket volgens de tracking al op 10 september in uw brievenbus geleverd. Mocht u de zending nog niet hebben ontvangen, dan zal ik u moeten vragen om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan u van een passende oplossing voorzien en contact met de verzendende postorganisatie opnemen om dit verder te laten onderzoeken.

Lovely1958
Ze zeggen dat het afgeleverd is En dat is dus niet waar Niet op mijn adres het kan niet door een brievenbus daar is het te groot voor En ze zijn niet aan mijn deur geweest