Klacht POSTNL: wil mn geld terug. van het pakket en de verzendkosten . totaal ca. 100 euro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457980
Gebruiker
I. Beukers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

9 mei jl aangetekend pakket naar zweden gestuurd. op 11 mei (vlgs.track en trace) in denemarken. nu 27 juni nog steeds in DK. Moest eerst zoekformulier invullen, op 25 juni zou postnl contact opnemen. niet gebeurd. 3 x gebeld totaal 1,25 uur in de wacht gestaan. Ik heb maar te wachten. wel geld aannemen maar terugstorten ho maar. kortom, tzelfde als verzekeringen incasseren maar bij uitbetalen niet bereikbaar. Errug fijn van post nl. we hebben maar te wachten. wanneer postnl eens tijd voor ons heeft. inmiddels kan ik nw. cadeautjes voor de kleinkids kopen die zijn bijna weer jarig.

De oplossing

geld teruggeven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat u graag meer wil weten en uw geld terug wenst. Ik zie dat u de informatie op 11 juni heeft aangeleverd, waarna er binnen 12 werkdagen contact wordt opgenomen. Vandaag is de 12e werkdag sindsdien, dus ik verwacht dat er vandaag contact met u zal worden opgenomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I. Beukers
Datum
Uiteindelijke oplossing
nul komma nul@!!@
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen