Klacht POSTNL: Wilt niet naar 8e etage brengen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457407
Gebruiker
Flat8hoog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben 8.5 maand zwanger. Woon in flat op 8 hoog. Mijn bezorger wilt mijn bestelling wat zwaar is niet naar boven brengen. Neemt geen steekwagen mee. Zegt dat t mijn probleem is goed ik t boven krijg. Of gewoon niet meer moet bestellen. Hij zit mij uit te lachen en in zijn taal te mopperen. Wel komt DHL Dpd Gls mijn bestellingen op gepaste afstand naar boven brengen. Ik heb al 1 ziekenhuis opname gehad dat t niet goed ging met de baby. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Dit speelt al 3 mnd. Verschillende klachten ingediend. Ik weet t echt niet meer.

De oplossing

Dat mijn klacht serieus genomen wordt en naar boven wordt gebracht. Ik betaal bezorgkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt, de bezorger weigert uw pakketten bij de voordeur aan te bieden. U geeft aan dat u al meerdere klachten heeft ingediend en geen verbetering merkt in de kwaliteit van de bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal weer met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Flat8hoog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn pakket op afstand naar boven brengen. Desnoods met mondkapje op en handschoenen. Deze reactie heb ik al meerdere keren terug gekregen. En wordt niks mee gedaan. Ik krijg te horen dat hij zzper is en zijn eigen regels mag bepalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen