Klacht POSTNL: Word niet afgeleverd

K

Ik ben gewoon thuis geweest en er word gezegd dat ik er niet was ik heb nog naar buiten gekeken vanaf me bank omdat ik erop heb zitten wachten ,en dan word het vervolgens naar een een jumbo in eygelshoven word gestuurd terwijl ik in kerkrade woon dit is al de 2 de keer

Dat het voortaan gewoon thuis woord afgeleverd woord

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als de bezorger niet bij u aan de deur is geweest om uw pakket af te leveren. Ik heb dan ook direct uw klacht doorgestuurd naar het verantwoordelijke depot zodat de klacht intern besproken kan worden met de chauffeur.
    Helaas kan de locatie om het pakket af te halen niet worden veranderd. Deze valt onder uw postcode gebied. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.