Bezorger wil pakketje voor kamerbewoner afgeven waarvoor getekend moet worden. Ik neem dat soort pakjes niet aan. Bezorger wil pakje achterlaten zonder teken. Dit wil ik niet. Wordt uitgescholden voor kutwijf. Geeft het vervolgens bij andere buren af. 10mei 2022 13.00 uur
Gewenste oplossing
Excuses
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over d levering op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Zoals telefonisch met u te hebben besproken is het uiteraard geen gedrag als een bezorger u gaat uitschelden op het moment dat u geen pakket wilt aannemen. Ik heb gezocht op uw adres en heb geen recent pakket voor uw adres gevonden. Het is dan ook zeer aannemelijk dat het een bezorger is geweest van een andere vervoerder. Mocht u toch van mening zijn dat het een bezorger is geweest van ons, dan ontvang ik graag de track en trace code van het pakket. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.