Klacht POSTNL: Worden de pakketen geleverd met de boot van sinterklaas

Zwarte piet

Fucking Hufters, keer op keer naaien ze met de track en trace tijden, worden die fucking pakketen geleverd met de boot van sinterklaas. Ik word schijtziek hiervan het is altijd wel wat, eerst zwarte vrijdag nu zwarte piet straks komen ze met een staking. Ik loop liever in me blote billen de avond vierdaagse dan dat ik nog wat via deze klote postnl ga bestellen. Ze lopen ons in er in te tuinen, terwijl ze stiekem hennep lopen te kweken in plaats van bezorgen.

Aan de track en trace tijden houden en geen mensen erin laten tuinen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de formulering van uw bericht krijg ik de indruk dat dit onderwerp u raakt. Ik kan mij dit zeker voorstellen. Mochten we in de toekomst u toch van dienst kunnen zijn, dan doen wij dat natuurlijk graag.

Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.