Opgelost door POSTNL: Wordt er moedenloos van dat mijn pakket zolang in sorteercentrum zit

J.P.G. Boer

dat ik 20-1-019 een pakket heb verstuurd .naar postbus 5004ba Tilburg.kijk iedere dag met mijn code ...het blijft in sorteercentrum zitten Hoop eindelijk eens dat het daar goed nagekeken gaat worden . Zo ga je bang worden om nog iets te verzenden ...

Hoop op een oplossing ...

Geachte heer of mevrouw Boer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending naar een postbusadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Goed dat u even contact met ons zoekt. Ik heb even gekeken en zie inderdaad dat deze naar een postbus zal moeten gaan. Zendingen naar zulke adressen worden vaak met een brengservice bij de postbushouder gebracht. Dit betekent dat de scans niet altijd even duidelijk zijn omtrent de bezorging. Het lijkt dan alsof deze nog niet is afgeleverd terwijl deze het pakket al in ontvangst heeft mogen nemen. Het is voor nu belangrijk dat u contact opneemt met de postbushouder om te vragen of de zending al in hun bezit is.

J.P.G. Boer
DAT u mij heel goed geholpen heeft ...tele 2 bleef volhouden dat ze het pakket ..nooit ontvangen hadden ...tot vanmorgen ..toen ik het doorgaf dat ik contackt had gehad met U en het pakket de 21 ste dec ,,,al bij tele 2 was .....dus ook meteen de koop ongedaan gemaakt ...Nogmaals dank!!