Klacht POSTNL: Wordt niet geholpen , slechte levering en service en krijg mijn geld niet terug door jullie

Littleone

Ik heb 2 weken geleden mijn pakket op de post gedaan. De track en tracé klopt niet heeft al 10x aangegeven dat t is bezorgd en vervolgens onderweg is en nog bezorgd moet worden. Heb meerdere keren klantenservice gebeld en wordt gewoon afgewimpeld en niet geholpen zeggen dat ze me niet kunnen helpen. Nu krijg ik mijn geld niet terug wat een flink bedrag is omdat het pakket telaat retour is en nogsteeds niet bezorgd. Dus post nl mag die rekening gaan betalen aan mij.

Ik wil dat er een passende oplossing komt en dat ik nu ook daadwerkelijk geholpen wordt inplaats van afgewimpeld door dit bagage bedrijf

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakket nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik begrijp dat u wilt dat het pakket zo spoedig mogelijk geleverd wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Er is vertraging ontstaan in de aflevering, ik kan niet precies achterhalen wat hiervan de oorzaak is. Volgens mijn informatie zijn er inderdaad meerdere updates verschenen en is de laatste update gemaakt op 2 mei, toen is het pakket afgeleverd bij de geadresseerde. Een brievenbuspakket met Track & Trace is niet verzekerd tegen schade, vertraging of vermissing. Dit betekent dat een onderzoek naar de status of vergoeding voor de inhoud niet mogelijk is. Ik adviseer u daarom ook contact op te nemen met de geadresseerde om te controleren of het pakket inmiddels is aangekomen.

Littleone
Vind het belachelijk dat post nl weer niks doet. Flut bedrijf. De fout ligt bij jullie en weigeren er verantwoording voor te nemen echt n shit bedrijf