Klacht POSTNL: Wordt niet geleverde door PostNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355785
Gebruiker
RobPA0GDL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket/post staat al div. weken op wordt verwerkt/status onbekend.
Pakket komt uit China

De oplossing

Pakket leveren, heb mijn bestelling nodig.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat u drie pakketten uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik uw pakketten niet kunnen achterhalen. Aangezien ik u niet kan vertellen wanneer uw pakketten aankomen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen bij zijn eigen postorganisatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RobPA0GDL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket ligt bij PostNL VOLGENS EIGEN APP POSTNL !!! maar zeggen: Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat u drie pakketten uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik uw pakketten niet kunnen achterhalen. Aangezien ik u niet kan vertellen wanneer uw pakketten aankomen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen bij zijn eigen postorganisatie. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice DUS NIET OPGELOST
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen