Klacht POSTNL: Wordt niet geleverde door PostNL

RobPA0GDL

Mijn pakket/post staat al div. weken op wordt verwerkt/status onbekend.
Pakket komt uit China

Pakket leveren, heb mijn bestelling nodig.

RobPA0GDL
Pakket ligt bij PostNL VOLGENS EIGEN APP POSTNL !!! maar zeggen: Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat u drie pakketten uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik uw pakketten niet kunnen achterhalen. Aangezien ik u niet kan vertellen wanneer uw pakketten aankomen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen bij zijn eigen postorganisatie. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice DUS NIET OPGELOST