Klacht POSTNL: Wordt steeds slechter de bezorging.

Klachtnummer
# 379221
Gebruiker
Gebruiker1542799773
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Steeds vaker slecht behandeld door Post NL . Ze lossen niets op en schuiven alles af op de verzender.
Bah er gebeuren steeds idiotere dingen.

De oplossing

Vanaf nu gewoon service verlenen en goed bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u klachten heeft over de bezorging van uw adres. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Gaat het om de postbezorging of de bezorging van de pakketten?
    - Indien pakketten: heeft u ook een Track & Trace code?
    - Indien post: van welke afzenders mist u post en wanneer had u deze post verwacht?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen