Klacht POSTNL: Wordt voorbereid

Klachtnummer
# 70807
Gebruiker
Janneke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb reeds iets besteld bij H&M en het pakket is 5 augustus verzonden. Ik kon het pakketje traceren met het nummer 3SHENM0418019. Sinds toen staat er: Verzending wordt voorbereid door verzender. Er staat geen bezorgdatum. Ik moet het voor zondag hebben, maar dat gaat niet lukken als hij niet verstuurt wordt!

De oplossing

Moet aankomen voor zondag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Massa,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw reactie begrijp ik dat u een zending van H&M vertraagd heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Graag informeer ik u verder.In mijn systeem kan ik zien dat u uw zending inmiddels heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen