Klacht POSTNL: www.postnl.nl/bva werkt niet. Andere optie geeft PostNL niet. Hoe ontvang ik nu mijn pakket?

Klachtnummer
# 279332
Gebruiker
MaschaL
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Postnl
Om een pakket uit het buitenland te ontvangen moet je een reactieformulier invullen op www.postnl.nl/bva. Die site blokkeert echter steeds bij het uploaden van gevraagde faktuur, ongeacht bestandtypes (jpeg, jpg, pfd, doc.niets werkt).

- Via telefoon kom ik niet verder met postnl,
- Hun chatfunctie werkt niet.

- Via messenger krijg ik wel een reactie maar wordt ik niet geholpen (terugverwezen naar hetzelfde online reactieformulier wat niet werkt).
- Klacht ingediend, maar ook dat template leent zich verder niet om de doro PostNL gevraagde documenten mee te sturen.

Wil graag de gevraagde documenten aan postnl doen toekomen. Maar hoe is een groot vraagteken.

Enige oplossing die ik kon bedenken (en dus heb gedaan) is alle print screens van het hele aanvraagformulier + de gevraagde faktuur per messenger aan postnl. Hoop dat dat wat uithaalt...

Gewenste oplossing

Een manier waarop ik de door postnl gevraagde documenten toe kan sturen. Zodat afhandeling bij douane gedaan kan worden en ik mijn pakket in ontvangst kan nemen.
Indien er geen mogelijkheid door postnl wordt gegeven waarop ik mijn documenten kan overhandigen, dan verwacht ik dat postnl de gemaakt kosten van mijn pakket (Euro 81,22) compenseert.

2 reacties

  1. Auteur
    MaschaL
    Datum
    .
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Leijten,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u problemen heeft ondervonden bij het invullen van het formulier voor uw pakket uit het buitenland via onze website. Mijn excuses hiervoor.

    We hebben inderdaad een storing gehad op de website waardoor dit formulier niet werkte. Ik zie gelukkig via de status informatie in track en trace dat u het pakket inmiddels heeft kunnen ophalen bij het postkantoor.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen