Klacht POSTNL: Zaken doen met Post.nl Liever niet

Costume Share

Dezelfde klacht als velen voor mij. Bestel als bedrijf iets in Amerika. Betaal veel geld voor verzending via USPS. Pakket komt in Nederland en verdwijnt en niet terug te vinden. De kleine ondernemer is de Sjaak Barcode 3SPAMS9317785

Lever mijn pakket
Laat vervoersbedrijven geen zaken doen met Post NL

Geachte heer, mevrouw Vonk-Boes,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Erg vervelend te vernemen dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er met uw zending is gebeurd. Graag informeer ik u hierover.

In dit geval moet ik u verwijzen naar mijn collega’s van de zakelijke markt aangezien u een zakelijke klant bent van ons. Zij kunnen u hier verder mee helpen. Ik hoop van harte dat er dan snel meer duidelijkheid komt.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

Costume Share
Contact opnemen met post.nl zakelijk. Dat doe ik al dagelijks met post.nl zakelijk pakketten buitenland. Die weten niets en doen niets en geven de griep epidemie de schuld dat zaken niet sneller uitgezocht worden. Lekker professioneel voor zo'n groot bedrijf