Klacht POSTNL: ze bellen nooit aan en leveren op verkeerde huisnummer

marinus

ik bestel wekelijks via internet en dan word het geleverd door post nl maar ze bellen nooit aan en op de verkeerde huisnummer geleverd ik bel daar weeklijks over maar het help niet

dat ze er nu wat eindelijk aan gaan doen en bel kosten terug geef

Geachte heer Marinus,Naar aanleiding van uw reactie, bericht ik u als volgt. Volgens mijn gegegens is er inmiddels een klacht ingediend over deze zending. Ik kan ook zien dat u meerdere keren hierover heeft geklaagt. De reactie van de chauffeur is dat deze de zending bij de receptie afleverd. Verder dan de receptie kan de chauffeur niet komen. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies
    marinus
    hij kom altijd bij me huis maar hij belt nooit aan want hij zet het gewoon in de gang want ik woon in een appartement dus hij lieg alweer zet maar een andere chauffeur op mijn wijk
    Geachte heer, mevrouw Koopman, Ik zie in ons systeem staan dat er opnieuw contact is geweest over de bezorging op uw adres. Er is nu gecommuniceerd met de chauffeur dat er een eigen voordeur is met bel om de zendingen gewoon bij de deur aan te bieden. Ik hoop dat er nu wel verbetering op zal treden, anders horen we dit graag. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Irene
    marinus
    hij beld nog steeds niet aan dus het is nog steeds niet opgelost